Snart börjar allvaret igen...

Men än så länge får man lov att njuta av sin lediga tid.... Helgen har varit sjukt trevlig.. !!! 

I fredess va man hos farmor och körde ner henne till Limhamn. Fikade och vandrade i några få affärer... Kvällen lät jag gå åt träning... Skönt som fasiken att röra på sej lite.... Har blivit lite för mycket onyttigheter när man går hemma....  Så skönt att komma dit, bara stänga av allt.. Gå in i sin egna värld och köra sitt race.... Ingen annan att bry sej om.... Det är jag och min musik... Underbart....

Igår blev det städning och vid halv 5 hämtade jag upp lilla Malin. Har varit mycket trevligt att träffa dej igen efter så lång tid... I alla fall hem hit och så blev det lite vin och godis.... Vid 7 begav vi oss upp mot festivalen..Behövde ju lite mat så, mumma..... Träffade hennes pojke o hans kompisar och malins kompis.. Hade en sjukt trevlig kväll !!!!

Idag har vi tapetserat om här hemma.. Blev sjuuukt nöjd. Det är tur att man har en händig pojkvän för jag hade aldrig lyckats med det på egen hand... Sen blidde det mat på festivalen, igen...... Får träna ordentligt imorgon för att förbränna denna helgen.. Hade iförsej fått träna i eeeevigheter om jag skulle göra det.. Men men.....




Malin och Jag  :)




♥ Ha det uuunderbart

Kommentarer
Postat av: Ponny

härlig lördagskväll det dära ;)

2008-08-24 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0