Middag på Möllan...

Hade sjukt trevligt igår :) ... Maria kom förbi men då jag inte hade hittat något att ha på mig så blev det lite vin. Så när vi väl skulle bege oss ner till möllan va vi redan en aning påverkade haha...  Katten under dörrmattan va ju sjukt skoj vid det tillfället haha...  :P   Blev middag och några öl..... Begav oss hem till Linkans nya lägenhet för att kolla läget... Sjukt snyggt.... Hade en trevlig kväll som vanligt med dig gumms.. Idag mår jag väl på topp precis... Huvudet dunkar menmen :D sånt e livet.. Nu får man hålla sig borta från drickandet ett tag...

Puss   ♥


 Maria i början av kvällen           
   Lite läppglans e väl aldrig fel :P

 Lite vin skadar väl inte heller ;) 
  
 Ibland vet jag inte vad jag håller på me

  Gladare och gladare
     
  och samma gäller för mej...

  Sen fick vi besök av Möller    

   Maria och Jag hos Linkan


Tack igen gumman.. Får ses snart igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0