Ledighet

Gud vad det är skönt att vara ledig när man vet att alla andra sliter på jobb...Dom får betalt och själv är man hemma fattig.. haha.. menmen får väl skaffa mej ett jobb, men orkar jag??? aja det återstår att se..
Har i alla fall varit hos farmor och hälsat på lite... Sen har man suttit o glott på kläder.. Hittade en ovanlig bikini för den fotbollsälskade haha...




Ikväll blir det klippning, vet dock inte hur.. menmen får se hur det blir.. Hon kommer alltid på nått, men jag är för feg för att prova...Dumma mej.. Så är det någon som har tips så säg till..... 

I helgen när ja va o åt me danne i stan såg jag denna lilla text..
Sjukt skoj vid det tillfället tyckte jag...




Menmen...

Nu får jag nog gå o göra något vettigt... Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0