Huvudvärk....

Usch nu har jag huvudvärk igen.. Är så trött på att ha ont i huvudet så pass ofta som jag har. Vet inte riktigt varför jag får ont så ofta.. Men har ju haft det såhär sen dagis.. Tråkigt värre.. Man blir så trött och inte på humör riktigt när huvudvärken väl slår in. Kan det bero på att man idag suttit och lyssnat koncentrerat på chefen för Tunagården, ett behandlingshem för killar 13-21 som har begått sexuella övergrepp... Var iförsej ett intressant besök även om man inte fick gå runt på hemmet. Sen har vi suttit och skrivit lite under eftermiddagen. Men så mycket har vi egentligen inte gjort...

Aja... Chefen för hemmet sa en intressant sak...Han berättade att folk trodde att det farligaste eller nått sånt var att man kunde råka ut för nått kriminellt ute, typ krogbråk och sånt.. Men det farligaste är tjejer som flyttar in hos killar.... Sjukt.. Men men.. jag oroar mej inte.. För vet att danne aldrig skulle göra nått dumt mot mej...

På tavlan på Tunagården:
Om man letar efter det värsta i livet så hittar man det
men om man letar efter det bästa så hittar man det istället......

Bra... Nu ska ja gå o leta efter det bästa i livet... Och jag kommer att finna det... Men kanske jag redan har hittat det bästa.. Pojken? Även om vi har haft det lite "dåligt" på senaste... Aja vi får väl se vad framtiden har för mej....

Ähh nu har ja snackat tillräckligt med skit...
Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: lina

Men du har ju hittat mig, eller är jag inte det bästa här i livet? ;)

2008-04-09 @ 16:39:15
URL: http://www.kakariki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0