Mys...

Igår blev det fika me tjejerna på Pronto... Mumma :) Så trevlet o träffa er igen...
Inte så ofta vi ses ju så... Men man får ju passa på när folk är hemma osv.
Sen blev det hem o mysa med pojken :) Känns så underbart mellan oss
just nu... Underbart !!!

Idag har jag o Lina shoppat loss på ÖB.. haha muggar och chips o sånt...
Systemet va dock sjuukt tomt, i alla fall det vid Jägersro.. Fanns typ ingenting.
Allt var slut, ingen öl, inget mousserat vin ingen vodka.... Tooomt!
Så fick köra snabbt till Mobilia för nyårsdrickat är ju ett måste... Tur vi hade
bilen i alla fall.. :) Tom toapapper har vi inhandlat extra ti nyår... Så nu kan
folk kissa så mycket dom vill... Vilket kan behövas efter god dricka.....
Nyårsmaten är också fixad... Mumma... Längtar redan efter mitt vitlöksbröd.
Så kommer ju lukta sååå gott hahaha.. Men sånt e livet....
Ska i alla fall inte öppna munnen o sjunga Singstar men Lina ska visa
sin artist-sida..... Ser fram emot det.. hehe ....

Snart blir det gymmet med pojken! Sjuukt behövligt om jag får säga det själv...
Mår alltid så bra efter. Men för tillfället är jag verkligen inte sugen på att
bege mej dit... :) Ähh nu ska ja inte klaga...


Pusss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0